Al comerç, atenció al client en català
Al comerç, atenció al client en català, oferta educativa en línia
La Direcció Insular de Política Lingüística del Consell de Mallorca i Mallorca Activa ofereixen dos tallers en línia gratuïts per fomentar la llengua catalana com a llengua d’oportunitats i de dret social, promoure’n l’aprenentatge i l’ús, especialment en el món laboral, i afavorir que tothom pugui exercir el dret a utilitzar el català en qualsevol situació.
Tallers en línia gratuïts: del 3 de maig al 23 de juny
Opció 1: dimarts i dijous, de 10.00 h a 11.30 h
Opció 2: dimarts i dijous, de 18.30 h a 20.00 h
Inscripció: de l’11 al 22 d’abril
Destinataris
Els l tallers s’adreçen a població de 16 anys o més, amb coneixements nuls o escassos de català oral, que vulgui adquirir les competències bàsiques per poder atendre oralment els clients en català. Tindran prioritat les persones que ja treballen de cara al públic en un establiment comercial.
Objectius
- Aprendre el vocabulari i la fraseologia habituals per poder atendre en català el client oralment i resoldre les necessitats quotidianes del lloc de feina.
- Facilitar eines perquè l’aprenent tengui a l’abast models orals de comunicació amb el client, perquè pugui comunicar-s’hi en català bàsic, a fi d’atendre’l en aquesta llengua.
- Entendre, llegir i escriure anuncis breus, i també notes, avisos i cartells curts i senzills, relacionats amb la feina de cada aprenent.
Consultau tota la informació al documen Al comerç, atenció al client en català.